Veelgestelde vragen
Hoe kan ik contact opnemen met JRpassion?
U kunt ons e-mailen op info@jrpassion.co waar ons klantenserviceteam u graag helpt met alles wat u nodig heeft!
Verzenden jullie wereldwijd?
Ja.
Waar verzenden jullie vanuit?
We verzenden vanuit Nederland.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Aangezien we streven naar een snelle verwerking van bestellingen, moet u eventuele wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na het bestellen aanvragen. Alle verzoeken na deze tijd worden geweigerd. Uw bestelling kan worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling nadat deze is ontvangen.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We accepteren iDeal en alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd er rekening mee dat we niet verzenden in het weekend.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Vanwege de grote vraag kunnen bestellingen tussen de 2 en 4 dagen duren om aan te komen.
Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, heeft u recht op een volledige terugbetaling.
Worden er douanerechten en belastingen in rekening gebracht?
De prijzen die op onze site worden weergegeven, zijn belastingvrij in euro's, wat betekent dat u mogelijk verplicht bent om douanerechten en belastingen te betalen zodra u uw bestelling ontvangt.
Hoe retourneer ik een artikel?
Neem contact met ons op via info@jrpassion.co.
Wat als de ontvangen artikel(en) defect/incorrect/beschadigd zijn?
Neem contact met ons op als u merchandise heeft ontvangen die onjuist, ontbrekend en/of defect is.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden gecrediteerd naar uw oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een credit- of debitcard heeft betaald, worden terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen naar de kaartuitgevende bank gestuurd na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek. Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij voor vragen over wanneer het krediet op uw rekening wordt geplaatst.